прапор Украiни герб Украiни
Iванчукiвська загальноосвiтня школа I-III ступенiв
герб Iванчукiвська  прапор Iванчукiвська

Вакансії. Конкурси

Оголошення

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району

 

На виконання рішень ХХХІ сесії Ізюмської районної ради Харківської області VІІ скликання від 16 травня 2018 року № 503-VІІ «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району», від 16 серпня 2019 року № 705- VІІ «Про внесення змін до рішення ХХХІ сесії районної ради VІІ скликання від 16 травня 2018 року №504-VІІ «Про затвердження персонального складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району», від 16 травня 2018 року № 505-VІІ «Про делегування окремих повноважень щодо проведення конкурсу на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району», у зв’язку з появою вакантної посади керівника закладу освіти, з 02.09.2019 року розпочався конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району.

 

Найменування та місце знаходження закладу загальної середньої освіти Заклад загальної середньої освіти, в якому буде проведено конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Ізюмського району

Іванчуківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області; вул..Шкільна, 1, с.Іванчуківка, Ізюмський район, Харківська область, 64322, код ЄДРПОУ 26067315

Найменування посади та умови праці Директор закладу загальної середньої освіти.

Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються відповідно до контракту та постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів, і оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», наказу МОН України від 26.09.2005 №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ».

Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Посаду керівника закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсі Для участі у конкурсі подаються такі документи:

– заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

– копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

– копія документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

– копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

– довідка про відсутність судимості;

– мотиваційний лист, складений у довільній формі.

– копія військового квитка (для військовозобов’язаних);

– перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти.

– дві фотокартки розміром 4х6 см.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у  строк, що не перевищує  20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.

Документи приймаються з 02.09.2019 по 21.09.2019 за адресою: площа Джона Леннона, 8, м.Ізюм, 2-й поверх, Караченцева Тетяна Миколаївна, понеділок-вівторок, четвер-п’ятниця, з 08.30-12.00, 12.45-15.45

Етапи проведення конкурсу Конкурс складається з таких етапів:

1) Прийняття рішення про проведення конкурсу та затвердження складу конкурсної комісії;

2) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційних веб-сайтах Ізюмської районної ради Харківської області, відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації та закладу загальної середньої освіти;

3) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

4) перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

5) допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

6) ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками батьківського самоврядування закладу;

7) проведення конкурсного відбору;

8) визначення переможця конкурсу;

9) оприлюднення результатів конкурсу.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Караченцева Тетяна Миколаївна, тел./факс (05743) 2-11-68, електронна адреса: pr.izum@dniokh.gov.ua, сайт: rvoizum.at.ua. Інформація надається за адресою: площа Джона Леннона, 8, м.Ізюм, 2-й поверх, Караченцева Тетяна Миколаївна, понеділок-вівторок, четвер-п’ятниця, з 08.30-12.00, 12.45-15.45